Doporučená literatura
Autor | Název knihy | Nakladatelství, rok vydání |
Allen K., Marotz R. | Přehled vývoje dítěte | Portál, 2002 |
Antier E. | Dítě toho druhého | Portál, 2005 |
Attwood T. | Aspergerův syndrom | Portál,2005 |
Bacus A. | První rok vašeho dítěte | Portál, 2005 |
Bacus A. | Vaše dítě ve věku 1-3 roky | Portál, 2003 |
Barbera M. L., Rasmussen T. | Rozvoj verbálního chování | MU Brno, 2019 |
Bednářová J. | Rozvoj zrakového vnímání pro 3-5let | Edika, 2012 |
Bednářová J. | Mezi námi předškoláky 3-5 let | Edika, 2014 |
Bednářová J. | Jak se pastelky učily kreslit | Edika, 2012 |
Bednářová J. | Rozvoj zrakového vnímání 4-6let | Edika, 2012 |
Bednářová J., Šmardová V. | Školní zralost | Edika, 2015 |
Beyer J., Gammeltoft L. | Autismus a hra | Portál, 2006 |
Bitmannová L., Bittman J. | A na mě nikdo nemá čas | Pasparta, 2018 |
Bleach F. | Každý jsme jiný | Pasparta, 2011 |
Bragdon A. | Když mozek pracuje jinak | Portál, 2006 |
Brzáková P. | Kryštof Adéhádě | Eminent, 2018 |
Cungi Ch., Limousin S. | Relaxace v každodenním životě | Portál, 2005 |
Čadilová V., Žampachová Z. | Strukturované učení | Portál, 2008 |
Činčera J. | Práce s hrou | Grada, 2007 |
Dokoupilová M. a kol. | Narodilo se předčasně | Portál, 2009 |
Ebbert B. | 100 věcí, které by měl znát každý předškolák | Cpress, 2011 |
Feuerstein R. a kol. | Myslet nahlas - mluvit nahlas | Portál, 2017 |
Filliozat I. | Dokonalý rodič neexistuje | CPress, 2011 |
Fitznerová I. | Máme dítě s handicapem | Portál, 2010 |
Gurrentz S. | Maminkou spokojeně a bez stresu | Portál, 2003 |
Halder C. | Dítě s Downovým syndromem ve škole | KRPDDS, 2020 |
Hanšpachová J. | Veselé hry s malými dětmi | Portál, 1999 |
Hanšpachová J. | Hry pro maminky s dětmi | Portál, 2001 |
Hartman B., Lange M. | Mutismus | Triton, 2008 |
Healey J. M. | Leváci a jejich výchova | Portál, 2002 |
Hoefle V. | Výchova bez blbých keců | CPress, 2013 |
Hughes D. A. | Budování citového pouta | Institut fyziolog. socializace, 2017 |
Jankovský J. | Ucelená rehabilitace dětí | Triton, 2006 |
Kast-Zahn A. | Jak naučit děti pravidlům | Cpress, 2008 |
Kedroňová E. | Něžná náruč rodičů | Grada, 2005 |
Kirbyová A. | Nešikovné dítě (dyspraxie a další …) | Portál, 2007 |
Kohlová M. | 200 výtvarných činností | Portál, 1996 |
Kochová K., Schaeferová M. | Dítě s postižením zraku | Portál, 2015 |
Kopřiva P. a kol. | Respektovat a být respektován | Spirála, 2008 |
Koťátková S. | Dítě a mateřská škola | Grada, 2008 |
Kraus J. a kol. | Dětská mozková obrna | Grada, 2004 |
Kropáčková J. | Budeme mít prvňáčka | Portál, 2008 |
Kutálková D. | Logopedická prevence | Portál, 2005 |
Langmeier J.,Krejčíková D. | Vývojová psychologie | Grada, 2006 |
Laniado N. | Máte neklidné dítě | Portál, 2004 |
Lechta V. | Terapie narušené komunik. Schopnosti | Portál, 2005 |
Looseová A. a kol. | Grafomotorika pro děti předškolního věku, | Portál, 2001 |
Lynch Ch. | Cvičení pro rozvoj řeči | Portál, 2002 |
Markhamová L. | Aha! Rodičovství | Mladá fronta, 2015 |
Matějček Z. | Co, kdy a jak ve výchově dětí | Portál, 2007 |
Matějček Z. a kol. | Osvojení a pěstounská péče | Portál, 2002 |
Matheron S. B. | Nechuť k jídlu | Portál, 2002 |
Michalová Z. | Předškolák s problémovým chováním | Portál, 2012 |
Morales R. C. | Orofaciální regulační terapie | Portál, 2006 |
Morrish R. G. | 12 klíčů k důsledné výchově | Portál, 2003 |
Munden A. | Poruchy pozornosti a hyperaktivita | Portál, 2008 |
Novák T. | Sourozenecké vztahy | Grada, 2007 |
O´Toole J.C. | Tajná kniha pro aspergery | Edika, 2019 |
Pátá P. K. | Mé dítě má autismus I, II. | Grada, 2008 |
Pekařová L. | Jak žít a nezbláznit se | Poznání, 2006 |
Praško J. a kol. | Stop traumatickým vzpomínkám | Portál, 2003 |
Prekopová J. | Empatie - vcítění v každodenním životě | Grada, 2004 |
Prekopová J. | Jak být dobrým rodičem | Grada, 2001 |
Prekopová J. | Když dítě nechce spát | Portál, 2008 |
Ptáčková J. | Nápady a básničky pro malé dětské ručičky | Portál, 2014 |
Richman S. | Výchova dětí s autismem | Portál, 2006 |
Rogge J. | Rodiče určují hranice | Portál, 2005 |
Roseová A., Weissová L. | Rozvíjíme sebedůvěru dětí | Portál, 1997 |
Roštárová I., Straussová R. | Obrazový postup základních činností sebeobsluhy | Pasparta, 2012 |
Rougier R. | Rozvíjíme logické myšlení | Portál, 1997 |
Rulíková K. | Dvojčata, jejich vývoj a výchova | Portál, 2002 |
Schiller P. | Hry pro rozvoj dětského mozku | Portál, 2004 |
Sneddon G. | Neverbální komunikace dětí | Portál, 2005 |
Strassmeier W. | 260 cvičení pro děti raného věku | Portál,1996 |
Straussová R., Knotková M. | Průvodce rodičů dětí s PAS | Portál 2011 |
Sulzberger M. | Vaříme hyperaktivnímu dítěti | Grada, 2008 |
Šimanovský Z. | Hry pro zvládání agresivity a neklidu | Portál, 2008 |
Vermeulen P. | Autistické myšlení | Grada, 2006 |
Volemanová M. | Přetrvávající primární reflexy | INVTS, 2020 |
Vymětal J. | Úzkost a strach u dětí | Portál, 2004 |
Wolfdieter J. | ADHD. Porucha pozornosti s hyperaktivitou | Galén, 2009 |
Zelinková O. | Poruchy učení | Portál, 2009 |
Zelinková O. | Dyslexie v předškolním věku | Portál, 2008 |
Zuckoff M. | Naia se smí narodit | Portál, 2004 |