| Autor |
Název knihy |
Nakladatelství, rok vydání |
| Allen K., Marotz R. |
Přehled vývoje dítěte |
Portál, 2002 |
| Antier E. |
Dítě toho druhého |
Portál, 2005 |
| Attwood T. |
Aspergerův syndrom |
Portál,2005 |
| Bacus A. |
První rok vašeho dítěte |
Portál, 2005 |
| Bacus A. |
Vaše dítě ve věku 1-3 roky |
Portál, 2003 |
| Barbera M. L., Rasmussen T. |
Rozvoj verbálního chování |
MU Brno, 2019 |
| Bednářová J. |
Rozvoj zrakového vnímání pro 3-5let |
Edika, 2012 |
| Bednářová J. |
Mezi námi předškoláky 3-5 let |
Edika, 2014 |
| Bednářová J. |
Jak se pastelky učily kreslit |
Edika, 2012 |
| Bednářová J. |
Rozvoj zrakového vnímání 4-6let |
Edika, 2012 |
| Bednářová J., Šmardová V. |
Školní zralost |
Edika, 2015 |
| Beyer J., Gammeltoft L. |
Autismus a hra |
Portál, 2006 |
| Bitmannová L., Bittman J. |
A na mě nikdo nemá čas |
Pasparta, 2018 |
| Bleach F. |
Každý jsme jiný |
Pasparta, 2011 |
| Bragdon A. |
Když mozek pracuje jinak |
Portál, 2006 |
| Brzáková P. |
Kryštof Adéhádě |
Eminent, 2018 |
| Cungi Ch., Limousin S. |
Relaxace v každodenním životě |
Portál, 2005 |
| Čadilová V., Žampachová Z. |
Strukturované učení |
Portál, 2008 |
| Činčera J. |
Práce s hrou |
Grada, 2007 |
| Dokoupilová M. a kol. |
Narodilo se předčasně |
Portál, 2009 |
| Ebbert B. |
100 věcí, které by měl znát každý předškolák |
Cpress, 2011 |
| Feuerstein R. a kol. |
Myslet nahlas - mluvit nahlas |
Portál, 2017 |
| Filliozat I. |
Dokonalý rodič neexistuje |
CPress, 2011 |
| Fitznerová I. |
Máme dítě s handicapem |
Portál, 2010 |
| Gurrentz S. |
Maminkou spokojeně a bez stresu |
Portál, 2003 |
| Halder C. |
Dítě s Downovým syndromem ve škole |
KRPDDS, 2020 |
| Hanšpachová J. |
Veselé hry s malými dětmi |
Portál, 1999 |
| Hanšpachová J. |
Hry pro maminky s dětmi |
Portál, 2001 |
| Hartman B., Lange M. |
Mutismus |
Triton, 2008 |
| Healey J. M. |
Leváci a jejich výchova |
Portál, 2002 |
| Hoefle V. |
Výchova bez blbých keců |
CPress, 2013 |
| Hughes D. A. |
Budování citového pouta |
Institut fyziolog. socializace, 2017 |
| Jankovský J. |
Ucelená rehabilitace dětí |
Triton, 2006 |
| Kast-Zahn A. |
Jak naučit děti pravidlům |
Cpress, 2008 |
| Kiedroňová E. |
Něžná náruč rodičů I |
Grada, 2005 |
| Kirbyová A. |
Nešikovné dítě (dyspraxie a další …) |
Portál, 2007 |
| Kohlová M. |
200 výtvarných činností |
Portál, 1996 |
| Kochová K., Schaeferová M. |
Dítě s postižením zraku |
Portál, 2015 |
| Kopřiva P. a kol. |
Respektovat a být respektován |
Spirála, 2008 |
| Koťátková S. |
Dítě a mateřská škola |
Grada, 2008 |
| Kraus J. a kol. |
Dětská mozková obrna |
Grada, 2004 |
| Kropáčková J. |
Budeme mít prvňáčka |
Portál, 2008 |
| Kutálková D. |
Logopedická prevence |
Portál, 2005 |
| Langmeier J.,Krejčíková D. |
Vývojová psychologie |
Grada, 2006 |
| Laniado N. |
Máte neklidné dítě |
Portál, 2004 |
| Lechta V. |
Terapie narušené komunik. Schopnosti |
Portál, 2005 |
| Looseová A. a kol. |
Grafomotorika pro děti předškolního věku, |
Portál, 2001 |
| Lynch Ch. |
Cvičení pro rozvoj řeči |
Portál, 2002 |
| Markhamová L. |
Aha! Rodičovství |
Mladá fronta, 2015 |
| Matějček Z. |
Co, kdy a jak ve výchově dětí |
Portál, 2007 |
| Matějček Z. a kol. |
Osvojení a pěstounská péče |
Portál, 2002 |
| Matheron S. B. |
Nechuť k jídlu |
Portál, 2002 |
| Michalová Z. |
Předškolák s problémovým chováním |
Portál, 2012 |
| Morales R. C. |
Orofaciální regulační terapie |
Portál, 2006 |
| Morrish R. G. |
12 klíčů k důsledné výchově |
Portál, 2003 |
| Munden A. |
Poruchy pozornosti a hyperaktivita |
Portál, 2008 |
| Novák T. |
Sourozenecké vztahy |
Grada, 2007 |
| O´Toole J.C. |
Tajná kniha pro aspergery |
Edika, 2019 |
| Pátá P. K. |
Mé dítě má autismus I, II. |
Grada, 2008 |
| Pekařová L. |
Jak žít a nezbláznit se |
Poznání, 2006 |
| Praško J. a kol. |
Stop traumatickým vzpomínkám |
Portál, 2003 |
| Prekopová J. |
Empatie - vcítění v každodenním životě |
Grada, 2004 |
| Prekopová J. |
Jak být dobrým rodičem |
Grada, 2001 |
| Prekopová J. |
Když dítě nechce spát |
Portál, 2008 |
| Ptáčková J. |
Nápady a básničky pro malé dětské ručičky |
Portál, 2014 |
| Richman S. |
Výchova dětí s autismem |
Portál, 2006 |
| Rogge J. |
Rodiče určují hranice |
Portál, 2005 |
| Roseová A., Weissová L. |
Rozvíjíme sebedůvěru dětí |
Portál, 1997 |
| Roštárová I., Straussová R. |
Obrazový postup základních činností sebeobsluhy |
Pasparta, 2012 |
| Rougier R. |
Rozvíjíme logické myšlení |
Portál, 1997 |
| Rulíková K. |
Dvojčata, jejich vývoj a výchova |
Portál, 2002 |
| Schiller P. |
Hry pro rozvoj dětského mozku |
Portál, 2004 |
| Sneddon G. |
Neverbální komunikace dětí |
Portál, 2005 |
| Strassmeier W. |
260 cvičení pro děti raného věku |
Portál,1996 |
| Straussová R., Knotková M. |
Průvodce rodičů dětí s PAS |
Portál 2011 |
| Sulzberger M. |
Vaříme hyperaktivnímu dítěti |
Grada, 2008 |
| Šimanovský Z. |
Hry pro zvládání agresivity a neklidu |
Portál, 2008 |
| Vermeulen P. |
Autistické myšlení |
Grada, 2006 |
| Volemanová M. |
Přetrvávající primární reflexy |
INVTS, 2020 |
| Vymětal J. |
Úzkost a strach u dětí |
Portál, 2004 |
| Wolfdieter J. |
ADHD. Porucha pozornosti s hyperaktivitou |
Galén, 2009 |
| Zelinková O. |
Poruchy učení |
Portál, 2009 |
| Zelinková O. |
Dyslexie v předškolním věku |
Portál, 2008 |
| Zuckoff M. |
Naia se smí narodit |
Portál, 2004 |